środa, 3 lipca 2013

WAŻNE

Doszłam do wniosku, że w tym opowiadaniu muszą się pojawić jeszcze dwie dziewczyny (imprezowiczki), które sporo namieszają w życiu bohaterów. Dlatego mam do Was prośbę. Napiszcie w komentarzach swoje pomysły na te bohaterki. Opis ten powinien zawierać wygląd, cechy charakteru, imię itp.
Wybiorę z tego dwa opisy, które najbardziej mi się spodobają. A nagrodą dla autora/autorów zwycięskich opisów jest reklamowanie jego bloga/blogów przez 2 tygodnie. 

A kolejny rozdział powinien pojawić się dopiero w niedzielę. Przepraszam, że tak późno ale jestem chora i wena mnie opuściła.

8 komentarzy:

  1. [spam]
    "Nastolatka o czerwonych włosach w niedbały sposób opierała się na dłoni, patrząc na swoje odbicie w weneckim lustrze. Zdawała ona sobie sprawę z tego, że po drugiej stronie zapewne mama, tata i może jej brat ze współczuciem patrzą jak najmłodszy członek ich rodziny, od kilku godzin czeka aż ktoś wysłucha jej historii."
    To jest właśnie wstęp pierwszego rozdziału, który właśnie ukazał się na blogu http://school-nightmare.blogspot.com/ :)
    jeśli masz ochotę to zachęcam do wyrażenia szczerej opinii, która niekoniecznie musi być pochlebna.
    zachęcam do przeczytania rozdziału oraz zaobserwowania bloga.
    przepraszam za spam, Cassie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę miała chwilkę to zaglądnę, przeczytam i skomentuję ;)

      Usuń
  2. No to tak ja proponuje:
    Vanessa Moon (Vani, Nessie) 18lat- wesoła, zabawna dziewczyna, która nie traktuje życia poważne. Pochodzi z Los Angeles, ale wyjechała do Londynu na studia. Chciała też 'uciec' od wspomnień po śmierci ojca, który był jej jedynym opiekunem- zostawił jej w spadku spory majątek- ma wielki talent wokalny. Uwielbia ryzyko i jest najlepszą przyjaciółką Cassie. Kocha imprezować i pić alkohol.
    http://i2.pinger.pl/pgr492/2f7eeec6002209f35030a655/529629_305157476247531_1995585576_n.jpg

    Cassidy Stonem (Cassie) 18lat- zabawna, a zarazem bardzo mądra dziewczyna. Również pochodzi z L.A. Po śmierci babci stała się bardzo skryta, ale pomogła jej Nessie.W przeciwieństwie do Vani woli tańczyć. Również uwielbia imprezować, pić i 'bawić się' życiem.
    http://www.bloblo.pl/image/329811/default/f9bd40e27b785b3e1c29498.jpeg

    dobra mam nadzieje, że ci się spodobają te postaci ;P
    buziole i weny ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna propozycja ;) Spodobała mi się :)

      Usuń
  3. Moja propozycja to rudowłosa dziewczyna o imieniu Margaret. Delikatna, szczupła twarz z kilkoma słodkimi piegami na nosie. Jej duże zielone oczy są wprost hipnozujące. Pod wachlarzem czarnych, długich rzęs podbija świat. Kocha Taniec. Zatraca się w nim. Uwielbia imprezować. Z charakteru szalona, optymistycznie nastawiona do życia. Wierna i lojalna wobec przyjaciół. Niezwykle szczera co często wpędza ją w kłopoty. Ma jedną wadę zakochuje się w niegrzecznych facetach. Mieszka z mamą.Ojca nie zna. Jej mama nigdy nie chciała jej powiedzieć co się stało, że zniknął z ich życia.
    To na tyle :-) mam nadzieję, że nie jest najgorzej. Wymyśliłam tą dziewczynę już dawno temu, ale jakoś nie mam jak jej wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna propozycja ;) Wydaje mi się, że znajdzie się dla niej miejsce w moim opowiadaniu :)

      Usuń
    2. Cieszę się :) wiem, że jest w dobrych rękach :P

      Usuń
    3. Bardzo miło mi czytać takie słowa :*

      Usuń