wtorek, 9 lipca 2013

Libster Award

Blog ten został nominowany do Libster Award przez bloga  http://we-can-never-be-together.blogspot.com/.

1. Jak masz na imię i ile masz lat?
1. Mam na imię Paulina i mam 19 lat.
2. Co skłoniło cię do założenia bloga?

2. Moją pasją jest pisanie i chciałam się z kimś tym podzielić ;)
3. Skąd pomysł na fabułę?
3. Fabuła to wytwór mojej wyobraźni
.4. Czy ktoś pomaga ci w prowadzeniu bloga?
4 Nikt mi nie pomaga w prowadzeniu bloga.
5. Jaka jest twoja pasja?
5. Pisanie, fotografia, rysunek
6. Czym jest dla ciebie twój blog?
6. Mój blog jest dla mnie miejscem gdzie mogę się podzielić moją twórczością, chwilą oderwania od codzienności. Daje mi on sporo szczęścia ;)
7. Czy kiedyś prowadziłaś już bloga?
7. Nie, jest to mój pierwszy blog.
8. Co jest twoją inspiracją?
8. Moją inspiracją zazwyczaj jest twórczość innych ludzi w bardzo ogólnym znaczeniu
9. Jakie blogi najczęściej czytasz?
9. Regularnie czytam 59 blogów i nie będę ich tutaj wypisywać ;)
10. Kto jest twoim idolem?
10. Tak w życiu moimi idolami są dziadkowie. A z gwiazd zapewne One Direction i Honey.
11. Jak myślisz, co da ci ta nominacja? 
11. Mam nadzieję, że dzięki tej nominacji zdobędę nowych czytelników.

Ja nikogo nie nominuję. 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ten blog jest od 22 czerwca i już trafiła mi się nominacja ;) Bardzo mnie to cieszy :) I mam nadzieję, że komuś się to moje opowiadanie podoba.

      Usuń