czwartek, 29 sierpnia 2013

Rozdział osiemnasty

Jak przeczytałeś to skomentuj. To spora motywacja do pracy. Jeżeli jesteś tu tylko po to aby zareklamować swojego bloga zrób to w zakładce Spam.

Zapraszam na mojego bloga z imaginami. Znajdziecie go w zakładce Imaginy.


~Niall~

Byłem głodny więc postanowiłem zejść na dół aby zrobić sobie pyszne kanapki. W salonie zastałem Paulinę i Harry'ego trzymających się za ręce. Bardzo zdziwił mnie ten widok. Ale jeżeli się kochają to ja się nie będę wtrącać i niszczyć i ich szczęścia, które od nich aż promieniuje. Postanowiłem się dowiedzieć czy są parą
- Co Wy? Czy Wy jesteście razem? - zapytałem
- Tak. Ale nikomu nie mów. – odparła Paula
- Spoko nie powiem nikomu. Zaskoczyliście mnie. Nie sądziłem, że nasz najbardziej imprezowy członek zespołu i taka dziewczyna jak Ty się pokochają. – powiedziałem
- Co to miało znaczyć „taka dziewczyna jak Ty”? – zaczął krzyczeć Harry
- Taka skromna, skryta, cicha, po przejściach. – widziałem, że z każdym wypowiedzianym przeze mnie słowem Hazza coraz bardziej się denerwuje – Dobra. Ja już nic nie mówię bo jeszcze się mi oberwie. – zakończyłem wypowiedź
- Masz rację Horan. Jeszcze jedno przykre słowo na temat Pauliny i poobijam Ci tą śliczną buzinkę. – wysyczał wkurzony Styles
- Dobra. Harry chodźmy już i się uspokój. – wyszeptała dziewczyna bojąca się złego Harolda
Chłopak jej posłuchał i wyszli. A ja mogłem w spokoju zjeść mój posiłek.

~Harry~

Ale mnie ten blondynek wyprowadził z równowagi. Niech się cieszy, że była z nami Paulina. Gdyby nie ona chłopak pewnie chodził by teraz pokiereszowany po domu. Kurczę, biedna Paulina. Przecież ta jego gadka mogła ją zranić.
- Słonko, przepraszam Cię za Niall'a. On nie chciał Ci sprawić przykrości. – zacząłem
- Nie musisz przepraszać. Niall ma rację. Sama się zastanawiam jak to jest możliwe, że obdarzyliśmy siebie takim uczuciem i czy kiedyś nie zostawisz mnie dla innej, lepszej laski. – powiedziała a ja się zasmuciłem
- Skarbie, nie zostawię Cię, rozumiesz? Kocham Cię bardzo i nie chcę się skrzywdzić. Wierzysz mi? – mówiłem
- Rozumiem i wierzę Ci. Ale Ty też zrozum, że ja muszę się przekonać, iż nie skrzywdzisz mnie. – wyszeptała
- Poczekam ile trzeba aby Ci to udowodnić. – powiedziałem już weselszy i pocałowałem ją w policzek
Doszliśmy po chwili do galerii handlowej. Po 3-godzinnych zakupach poszliśmy jeszcze na kawę i postanowiliśmy iść już do domu. Tą miłą atmosferę przerwały nam fanki.
- To Harry Styles z One Direction!! Możemy sobie zrobić z Tobą zdjęcie? Dasz nam autograf? – przekrzykiwały się. W pewnym momencie padło pytanie – Co to za dziewczyna tu z Tobą jest?
Zamilkłem bo bałem się o prywatność Pauliny. Muszę to z nią obgadać.
- Kotku, fanki pytają się o Ciebie? Co mam im powiedzieć? – zapytałem dziewczyny
- Prawdę. One Was uwielbiają i jeżeli są prawdziwymi fankami to zrozumieją. – odpowiedziała
Tak więc wróciłem do fanek, które znowu zadawały masę pytań.
-Cisza! – krzyknąłem – Padło pytanie „Co to za dziewczyna tu z Tobą jest?”. Postanowiłem Wam na to pytanie odpowiedzieć. Jest to Paulina Śliwek, koleżanka Zayn'a i moja …




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim rozdziałem, dają one kopa do pisania choć wena mnie opuściła. Tak więc pojawił się kolejny rozdział. Mam nadzieję, że się Wam spodobał, choć jak dla mnie nie jest on dobry. Proszę Was o szczerą opinię w komentarzach. 

10 komentarzy:

  1. Super rozdział. Jest świetny. Czekam na następny. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedne Niall jeszcze by jemu się oberwało. Nie chciał przecież chłopak źle :)
    Z Pauliny i Harrego jest śliczna para.
    "Śliwek" :d Fajne nazwisko. Mam nadzieję, że powie "dziewczyna", ale to pewnie wywoła medialną burzę.
    Czekam na następny.
    Pozdrawiam i weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdział jak zawsze zajebisty <33 czekam na nexta ;p weny i buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. też uważam, że z Pauliny i Hazzy jest fajna para :P
    ciekawa jestem co będzie dalej. bardzo ciekawa :D

    pozdrawiam, życzę weny :*
    http://one69direction69.blogspot.com/
    http://takemetodifferentworld.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten blog został nominowany do LA.
      więcej informacji tutaj: http://takemetodifferentworld.blogspot.com/p/libster-award.html

      Usuń
  5. Rozdział świetny.
    Czekam na nn i życzę weny.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog , czekam na następną część :> zapraszam do mnie --->
    http://creator-of-the-future.blogspot.com/ czytaj i komentuj mam nadzieję że przypadnie ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejjuu świetnyy ;>
    Poodba mi sie ;p

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że taki krótki ale cię naprawdę rozumiem :)
    mam nadzieję że przyjdzie ci wena :**
    kocham to opowiadanie :**

    Lily <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej.
    Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award, zapraszam po więcej szczegółów na mojego bloga .♥

    http://shadow-really-story.blogspot.com/p/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń