wtorek, 13 sierpnia 2013

Rozdział piętnasty

Rozdział ten dedykuję dziewczynom, które skomentowały poprzednią notkę czyli "Krótkie opowiadanie o moim życiu" : Zoombi Malik, Mia R, Chachi GonzalesLily GreentrololololoBella ImaginypaullaHo ney, Trolololo. Bardzo Wam dziękuję za wsparcie :*

Jak przeczytałeś to skomentuj. To spora motywacja do pracy. Jeżeli jesteś tu tylko po to aby zareklamować swojego bloga zrób to w zakładce Spam.



~Harry~

Dziewczyna przeprosiła Tomlinsona i ten jej wybaczył więc wyprosiłem a tak naprawdę wyrzuciłem go z mojego pokoju. Gdy wyszedł zacząłem mówić
- Paulina, uśmiechnij się. Zależy mi na Twoim szczęściu. Bardzo Cię proszę – pocałowałem ją w policzek a na się tak ślicznie uśmiechnęła
- Mogę tu spać? – zapytała – Przy Tobie czuję się bezpieczna i nie chcę być sama. – kontynuowała
- Oczywiście, że możesz. Tylko ostrzegam, że będę się do Ciebie przytulał. – powiedziałem z uśmiechem na ustach 
- Dziękuję Ci bardzo. – odwzajemniła uśmiech – I mam do Ciebie jeszcze jedną prośbę. Uśmiechnij się.
- Dlaczego?
- Bo masz takie ślicznie dołeczki a po za tym wyglądasz lepiej z uśmiechem. – Zaśmiała się
Zrobiłem wiec tak jak dziewczyna prosiła. Dzięki niej uśmiech nie schodził mi z twarzy.

~Paulina~

Hazza jest taki słodki. I jeszcze te jego dołeczki w policzkach i hipnotyzujące oczy. Cieszę się, że to właśnie jemu zaufałam.
- Mógłbyś mi dać jakąś swoją koszulkę do spania bo nie zdążyłam kupić piżamy? – zapytałam nieśmiało
Chłopak wstał z łóżka, podszedł do zabałaganionej szafy i znalazł koszulkę dla mnie.
- Masz śliczna. Za drzwiami po prawej znajduje się łazienka. Zmykaj się przebrać a ja tu będę czekać na Ciebie.
- Dziękuję. A jutro posprzątamy razem w tej szafie. – powiedziałam a chłopakowi znikł uśmiech z twarzy
Poszłam więc się przebrać, zmyć makijaż i wypucować moje śliczne ząbki. Wróciłam do pokoju a chłopak spał już jak aniołek. Położyłam się koło Harrego bardzo delikatnie żeby go nie obudzić a ten mnie przytulił. Po kilku minutach zasnęłam w ramionach Hazzy. W nocy przyśnił mi się koszmar, ta cała sytuacja z moją byłą przyjaciółką i Krzysztofem. Zaczęłam krzyczeć przez sen
- Nie…. Jak mogłeś?... Ty świnio… Z nią? Mogłeś sobie już inną laskę znaleźć… Nienawidzę Cię. – płakałam i rzucałam się po łóżku. Po chwili poczułam, że ktoś mnie przytula, był to Styles.
- Cicho słonko. Już wszystko dobrze. Tu ich nie ma. Nie płacz już. – gadał co mu ślina na język przyniosła – Proszę Cię, uspokój się. Tu jesteś bezpieczna. Przy mnie nic Ci nie grozi, możesz mi o wszystkim powiedzieć bo Cię…



Rozdział nie jest za dobry, ale napisałam coś co przypomina rozdział więc postanowiłam się tym z Wami podzielić. Jeszcze nie wiem kiedy pojawi się kolejny bo wena mnie opuściła. Ale postaram się abyście jeszcze w tym tygodniu dostali kolejny rozdział ;) 

14 komentarzy:

  1. boski rozdział weny i buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział, masz wielki talent. Z niecierpliwością czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie przesadzaj. To jest taka sobie pisania, nic wartościowego :/

      Usuń
  3. I znowu powtórzę się w komentarzu....
    Błagam Styles powiedz kocham noooo! Przez ciebie mnie normalnie ponosi! W takich monetach przerywać, ale wiesz co przez ciebie sama mam ochotę wsiąść się w garść i coś napisać.
    A wracając do tematu...
    No kurde błagam powiedz bo cię kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam. Ale muszę jakoś przyciągnąć i zatrzymać przy sobie czytelników.
      I mam nadzieję, że niedługo przeczytasz te dwa upragnione słowa "Kocham Cię". Może nasz Hazza się zdecyduje na taki odważny krok.

      Usuń
  4. Świetny rozdział.
    Czekam na nn i życzę weny.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie na pierwszy rozdział drugiej części bloga:
      http://all-you-need4.blogspot.com/

      Usuń
  5. Wspaniały rodził :* . Bardzo mi się spodobał tak samo jak całe opowiadanie :) . Czekam na nn

    Zapraszam

    http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I proszę o niereklamowanie się pod rozdziałami. Do tego służy zakładka Spam.

      Usuń
  6. Wielkie dzięki za dedyk. :D
    Harry i Paula byliby śliczną parą. Rozdział jak zawsze świetny tylko to zakończenie :P
    Przewiduję, że powie "kocham",ale to tylko moje domysły.
    Czekam nn :D
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za dedykacje :* rozdział jak zwykle świetny ^^ nie moge sie doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju dziękuje za dedykacje <3 rozdział genialny choc krótki weny życzę i czekam na następny :**

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo dziękuję za dedykację <3 <3

    rozdział oczywiście - wali na kolana :)
    czekam na kolejne z niecierpliwością *.*

    http://one69direction69.blogspot.com/
    http://takemetodifferentworld.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowano do Liebster Award. ;)
    Więcej na: http://dangerous-zayn-malik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń