niedziela, 7 czerwca 2015

xD

Siedzę tak nad tym blogiem już któryś dzień i zastanawiam się co zrobić. I już wiem. Straciłam do niego serducho, jakoś się pomysły posypały. Więc będzie jeszcze pewnie z 5 rozdziałów zakańczających wszystko. To będzie tyle. Jeżeli ktoś liczyć, iż ja dokończę to ff to bardzo przepraszam ale nie dam rady. 
Mam nadzieję, że to co proponuję Was zadowoli. 
A i jak zakończę ff to nie usunę bloga. Wszystko zostanie ponieważ jest to mój pierwszy blog i mam do niego pewnego rodzaju sentyment. 

Pozdrawiam <3

2 komentarze:

  1. Czekam na rozdzialik kochana :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę być niemiła ale poczekasz sobie jeszcze, bo ciężko mi znaleźć czas by napisać rozdział. Ale będę się starać =D

      Pozdrawiam mordko <3

      Usuń